• טרי
Magafor 421 סדרת Cobalt Steel Dountersinkind, גימור לא מצופה, חליל יחיד, 90 מעלות, שוק עגול, 0.236 Shank Dia., 0.315 Dia Body.

Magafor 421 סדרת Cobalt Steel Dountersinkind, גימור לא מצופה, חליל יחיד, 90 מעלות, שוק עגול, 0.236 Shank Dia., 0.315 Dia Body.

ILS 17.29

יוצר סינון מונה 90 מעלות שמקבל אטב עם ראש שטוח כך שהוא יושב סומק עם פני השטח. חותכים בודדים חותכים במהירות ומפחיתה את הרטט בהשוואה לחלילים מרובים. פלדת קובלט מספקת חיי כלים מורחבים בהשוואה לפלדה במהירות גבוהה בעת חיתוך חומרים קשים. בגימור לא מצופה (בהיר) אין טיפול או ציפוי משטח נוסף. לכלי יחיד יש שוק עגול המאכלס את מרבית צ'אקי המקדחות. יוצר סינון מונה 90 מעלות שמקבל אטב עם ראש שטוח כך שהוא יושב סומק עם פני השטח. חותכים בודדים חותכים במהירות ומפחיתה את הרטט בהשוואה לחלילים מרובים. פלדת קובלט מספקת חיי כלים מורחבים בהשוואה לפלדה במהירות גבוהה בעת חיתוך חומרים קשים. בגימור לא מצופה (בהיר) אין טיפול או ציפוי משטח נוסף. לכלי יחיד יש שוק עגול המאכלס את מרבית צ'אקי המקדחות. סדרת Magafor 421 Cobalt Steel Confer-Confersind עם גימור לא מצופה (בהיר) יוצרת פתח חרוטי של 90 מעלות שמקבל אטב עם ראש שטוח כך שהוא יושב סומק עם פני השטח. החליל היחיד חותך במהירות את החומר והפחית את הרטט במהירויות גבוהות יותר בהשוואה לחלילים מרובים. זה מתאים לחיתוך חורים קטנים. Cobalt Steel מספק חיי כלים מורחבים בהשוואה לפלדה במהירות גבוהה בעת חיתוך חומרים קשים, ושומר על קשיחותו וקשיותו של הכלי בטמפרטורות קידוח גבוהות. בגימור הלא מצופה אין טיפול או ציפוי משטח נוסף. לכלי קצה חיתוך יחיד ושוק עגול המאכלס את מרבית צ'אקי המקדחות. סינון מונה הם כלי חיתוך מחורצים החותכים פתח חרוטי או מורחב בהדרגה לחור אל פני השטח של חומר עבודה, המספק מושב לבורג או ראש מסמרת. הם משמשים גם ליצירת חורים מרכזיים למרכז מכונות, משטחי Deburr והגדלת חורים קיימים. קוטר הגוף של Counter Sink צריך להיות באותו גודל או גדול יותר ממה שמספר. Magafor מייצרת כלי חיתוך מדויקים, כולל בורדים נגד, סינון מונה, כלי דם ומטחנות קצה. החברה, שנוסדה בשנת 1937, ממוקמת בפונטנאי-סוס-בויס, צרפת.

פרטים

מבחר לקוחות