• טרי
פוג 'יפילם אינסטקס מיני 40 מצלמה מיידית שחור + פוג' יפילם אינסטקס מיני חבילת תאומים סרט מיידי 2 חבילות - מצלמה מיידית חבילת ערך רב!

פוג 'יפילם אינסטקס מיני 40 מצלמה מיידית שחור + פוג' יפילם אינסטקס מיני חבילת תאומים סרט מיידי 2 חבילות - מצלמה מיידית חבילת ערך רב!

ILS 136.95

הערכה כוללת-פוג ' יפילם מיני 40 מצלמה מיידית + 40 גיליונות אינסטקס מיני הדפסים + בד. מצב סלפי-תן לאישיות שלך לזרוח בשלמות ממוקדת, באדיבות מצב הסלפי (מופעל עם טוויסט של העדשה) ומשולבת מראה סלפי. ממוקם בצורה מושלמת על ידי העדשה נשלפת, המראה עושה מסגור הטרחה הסלפי שלך בחינם, ואת המסגרת המרובעת מאפשרת לך לסחוט עוד יותר פרצופים. חיוך מובטח-זה יהפוך את המתנה המושלמת לכל חג, יום הולדת או כל אירוע אחר עבורך או עבור אדם אהוב. הצבת חיוכים על פרצופים בכל הגילאים יוצרת את חווית המתנה המושלמת. תמונות בגודל כרטיס אשראי - 5.4 ס מ על 8.6 ס מ : הסרט בגודל כרטיס האשראי הייחודי קל לנשיאה בארנק או בארנק ובעל גבולות צבע ייחודיים להוספת סגנון לתמונות שלך. השאר אותם ריקים או התאם אישית עם הודעה מהנה. חשיפה אוטומטית - פונקציית החשיפה האוטומטית חשה באופן אוטומטי את רמת אור הסביבה כאשר לוחצים על כפתור הצמצם, ומייעלת את מהירות התריס ופלט הפלאש בהתאם לסצנה. המצלמה המיידית של אינסטקס מיני 40 פאסום נשאבת בגישה לדור החדש של יצרני התמונות ונוטלי הצילומים של ימינו. שילוב של תכונות 'מהירות לפעולה' עם רמזים עיצוביים קלאסיים וסרט אינסטקס מיני סקס מיידי טרי, זה ישמור אותך זריקה אחת לפני השאר. אחרי הכל, האטה היא לא אופציה. אז, הודות לעדשת הסלפי המובנית, מהירות התריס האוטומטית והבהירות האוטומטית, אתה יכול להיות מוכן לצאת לרחובות בריצה. והחלק הכי טוב? מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל, כל צילום, בכל פעם, הכל על סרט אינסטקס מיני-מיני אינסטנט באיכות גבוהה. חבילת התאומים הזו של פוג ' יפילם אינסטקס מיני אינסטנט פילם מכילה 20 גיליונות של סרט צבע מיידי התואם לשימוש עם סדרת המצלמות של אינסטקס מיני. הסרט הזה כולל שיחזור צבעים חי עם גוונים טבעיים של עור כאשר משתמשים בו באור יום (5500 אלף) או בתנאי תאורה אלקטרוניים. מבנה דגנים מעודן מספק חדות תמונה גבוהה ובהירות כמו גם מהירות סרט 800 רב-תכליתית לשימוש עם מגוון רחב של נושאים. כל גיליון של סרט מייצר אזור תמונה מבריק בגודל 2.4 על 1.8" המוקף בגבול לבן פשוט. פיתוח מהיר ומיידי אפשרי בעבודה בטמפרטורות שבין 41-104 עד פ. הערכה כוללת : פוג 'יפילם אינסטקס מיני 40 מצלמה מיידיתפוג' יפילם אינסטקס מיני חבילת תאומים סרט מיידי (16437396) על 2בד ניקוי.

פרטים

מבחר לקוחות