• טרי
ECOTOB קבל וילון מקלחת חמניות עירום לחדר אמבטיה, בית חווה פרחוני צהוב גופן יצירתי, יש למילים עירומות מצחיקות על רקע שחור.

ECOTOB קבל וילון מקלחת חמניות עירום לחדר אמבטיה, בית חווה פרחוני צהוב גופן יצירתי, יש למילים עירומות מצחיקות על רקע שחור.

ILS 18.75

רוחב 72 אינץ 'x 72 אינץ' באורך וילון מקלחת מבד פוליאסטר באיכות גבוהה לחדר אמבטיה, אין צורך בתוחם. סגנון : וילון מקלחת אמבטיה זה כולל סגנון עיצוב מודרני והגדרה גבוהה. לקשט את חדר האמבטיה שלך במובן האמנותי, תן ​​לך תחושת אמבטיה אחרת. רחיץ מכונה - צבעים תוססים, תמונה ברורה, ללא דהייה, תן לחדר האמבטיה שלך תחושה רעננה עם עיצוב וילון מקלחת!. אטום למים - לא ויניל, לא פבה, וילון המקלחת העמיד למים שלנו יכול למנוע התזת מים מהדוכן של המקלחת. החבילה כוללת - וילון מקלחת של 1 pc ו- WOOKs מקלחת פלסטיק בת 12 חבילות. ECOTOB הוא מותג של מוצרי בית מעוצבים באופן ייחודי, innivative. אנו מתגאים בכך שהם מציעים מגוון עצום של סגנונות של וילונות מקלחת איכותיים ומדהימים למראה שמעוררים אפשרויות אינסופיות לעיצוב האמבטיה שלכם. אנו משתמשים בפוליאסטר באיכות גבוהה בייצור וילונות המקלחת שלנו, הידועים במאפייני שטיפה קלה וכוח. הוא גם שומר על צורתו, לכן, הרבה יותר עמיד בהשוואה לסוגים אחרים של חומרים. ניתן לשטוף ולייבש בקלות פוליאסטר. כדי לשמור על המרקם המגניב, תוכלו לשקול להוסיף מעט מרכך בדים במהלך תהליך הכביסה שלכם. ואז יבש בעדינות את הבד בטמפרטורות נמוכות כדי לקבל שימוש מקסימאלי. העיצוב של וילון המקלחת הזה הוא מילים מצחיקות הופכות עירומות מעוטרות בחמניות צהובות עזות, מה שהופך את חדר האמבטיה שלך למעניין ובהיר. וילון המקלחת החמוד הזה הוא בחירה מצוינת לקשט את חדר האמבטיה שלך. וכן, זה בהחלט יזכה בשבחים מצד המבקרים.

פרטים

מבחר לקוחות