• טרי
עמדת מטריית BBGS, כניסה מתכתית עגולה מתלה מטרייה בודדת מתלה לקנים, מקלות הליכה, בית ומשרד

עמדת מטריית BBGS, כניסה מתכתית עגולה מתלה מטרייה בודדת מתלה לקנים, מקלות הליכה, בית ומשרד

ILS 1.00

● דפוס חלול-אאוט משתף פעולה עם שחור אלגנטי, הפוך מתלה מטריות לא רק לאחסון מטריות אלא גם קישוט או מלאכת יד. ● עיצוב חלול-אאוט יכול לשמור על אוורור טוב, לגרום למטריה שלך לנשום בחופשיות, במיוחד לשמור על נקייה בבית או במשרד בימים גשומים. ● חומר מתכת הופך את סל מחזיק המטריה לחזק ועמיד, לא קל ליפול. צבע ההגנה על הסביבה הבריאותית מונע את עמדת המטרייה בחלודה, עמיד בפני קורוזיה ויציב מבלי להפיל. ● יושב בצורה מושלמת ליד הכניסה או חדר הבוץ שלך מבלי לקחת יותר מדי מקום! הממדים הכוללים : 30 ס"מ (קוטר) x 70 ס"מ (H). ● ישים למקומות שונים : תופס מעט מקום, קל לעבור סביב הבית והמשרד שלך. מחזיקי מטריות מושלמים לבית, מטבח, מסדרון, סלון, משרד, בר, דירה, מלון ובכל מקום אחר שצריך מתלה מטריות. ● דפוס חלול-אאוט משתף פעולה עם שחור אלגנטי, הפוך מתלה מטריות לא רק לאחסון מטריות אלא גם קישוט או מלאכת יד. ● עיצוב חלול-אאוט יכול לשמור על אוורור טוב, לגרום למטריה שלך לנשום בחופשיות, במיוחד לשמור על נקייה בבית או במשרד בימים גשומים. ● חומר מתכת הופך את סל מחזיק המטריה לחזק ועמיד, לא קל ליפול. צבע ההגנה על הסביבה הבריאותית מונע את עמדת המטרייה בחלודה, עמיד בפני קורוזיה ויציב מבלי להפיל. ● יושב בצורה מושלמת ליד הכניסה או חדר הבוץ שלך מבלי לקחת יותר מדי מקום! הממדים הכוללים : 30 ס"מ (קוטר) x 70 ס"מ (H). ● ישים למקומות שונים : תופס מעט מקום, קל לעבור סביב הבית והמשרד שלך. מחזיקי מטריות מושלמים לבית, מטבח, מסדרון, סלון, משרד, בר, דירה, מלון ובכל מקום אחר שצריך מתלה מטריות. ✿ תיאור : עמדת המטריה היא עשיית ברזל. אתה יכול להכניס פינות או בכניסות מבלי להוסיף עומס לביתך או למשרד שלך. עם עמדת המטרייה המעשית לתפוס עיניים זו, אין צורך עוד שתמצא בשום מקום למטרייה כשגשם, או שהמשפחה שלך זורקת את המטריות הרטובות לכל מקום כשחזרו הביתה בחוץ. זה רק העיצוב שיכול לעזור לכם להכין בית מסודר וחיים נוחים. מפרט : שם מוצר : מטרייה סטנדמנית : Iron Process : Static Paint Process תכולת inchespactage : 1 * סצנת מתלה לאחסון מטרייה : בית, חברה, מבואה, מלון וכו '. טיפים : 1. חנות זו מוכרת רק דוכני מטריות, זה לא כולל פריטים אחרים 2. בגלל צגים שונים, למוצר יהיה מעט הבדל צבעוני, אנא עיין במוצר בפועל, תודה .3. מכיוון שהמוצר נמדד ביד, השגיאה היא 1-3 ס"מ. אנא עיין במוצר בפועל, תודה על הבנתך.

פרטים

Product name:
Umbrella stand
Material:
Iron
Process:
static paint process
Color:
gold
Product Dimension:
70(Height) X 30(Diameter) cm, 27.6 x 11.8 inches
Package Contents:
1 * umbrella storage rack
Use scene:
home, company, foyer, hotel, etc.
✿ Tips:
1. This shop only sells umbrella stands, this does not include other items:
2. Due to different monitors, the product will have a little color difference, please refer to the actual product, thank you.:
3. Since the product is measured by hand, the error is 1-3CM. Please refer to the actual product, thank you for your understanding. :

מבחר לקוחות