• טרי
מטריית תחרה של פוסוקי וינטג

מטריית תחרה של פוסוקי וינטג

ILS 18.50

טוב לצילום, הופעות תיאטרליות, שימוש יומיומי או אירוע מיוחד אחר. קומפקטי מספיק כדי לסחוב, זה לפתיחה ולסגור, נוח להחזיק. עם הביצוע המעודן, המטריה הזו היא איכותית, אלגנטית ומסוגננת. חופה תחרה עדינה וחיננית, מתאימה לקישוט המסיבה או החגיגה. עמדת מטריית עץ, צלעות מטרייה עדינות ויציבות ומסודרות, יציבות ועמידה יותר. תכונה : 1. חופה תחרה עדינה וחיננית, מתאימה לקישוט המסיבה או החגיגה .2. עם הביצוע המעודן, המטריה הזו היא איכותית, אלגנטית ומסוגננת .3. טוב לצילום, הופעות תיאטרליות, שימוש יומיומי או אירוע מיוחד אחר. עמדת מטריית עץ, צלעות מטריה עדינות ויציבות ומסודרות, יציבות ועמידה יותר .5. קומפקטי מספיק כדי לסחוב, הוא אמור לפתוח ולסגור, נוח להחזקת. ספציפיות : מצב : 100% סוג חדש לגמרי סוג : מטריית תחרה : תחרה + צבע עץ : לבן, בז '(אופציונלי) גודל : כ- 31x37 ס"מ/12.2x14.6 משקל : שיטת כ- אנא אפשר שגיאה של 1-2 ס"מ עקב מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך .2. המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי. אנא קח את האמיתי כסטנדרט .3. שימו לב שהסוג החדש והסוג הישן של מוצר זה יישלחו באופן אקראי, וודאו שלא יהיה אכפת לכם לפני שתזמינו.

פרטים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Lace Umbrella
Material:
Lace + Wood
Color:
White,Beige(Optional)
Size:
Approx.31x37cm/12.2x14.6in
Weight:
Approx.70g/2.5oz
Production Method:
pure manual
Style:
Clear and sweet
Umbrella Collection:
Manual
Suitable for:
Female
Package List:
1 x White Lace Umbrellaor:
1 x Beige Lace Umbrella:
Note:
1. Please allow 1‑2cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3. Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

מבחר לקוחות