• טרי
מטבח מיכלי אטום מטבח מזון אחסון מיכל אטום עם מכסים, אטום מזון אחסון מיכל קמח מיכל גדול נירוסטה לעבות אורז מיכל למטבח עם מכסים (גודל :

מטבח מיכלי אטום מטבח מזון אחסון מיכל אטום עם מכסים, אטום מזון אחסון מיכל קמח מיכל גדול נירוסטה לעבות אורז מיכל למטבח עם מכסים (גודל :

ILS 162.60

-מיכלים רב-תכליתיים : מיכלי נירוסטה אטומים אלה בטוחים למזון הם לא רק אידיאליים לאחסון דגנים, אלא הם מושלמים גם לאחסון תה, סוכר חום, אורז, דגנים, פסטה, קפה, שמן ואפילו מזון לחיות מחמד. אטום : נירוסטה עם מכסה, הגנה מסביב, איטום טוב. *ידידותי לסביבה : הוא עשוי באיכות גבוהה נירוסטה,עבה מאוד יציב,החומר הוא בריא, שאינו רעיל והוא טוב עבור אדם. *את מושלם מארחת מתנה : שיק מטבח מיכלי הוא מעשי עדיין מדהים מתנת רעיון לכל אירוע מיוחד כולל יום הולדת, חג, יום נישואים, חנוכת בית ועוד. *מזון בטוח : דקורטיבי, בטוח עבור מזון, מושלם עבור מטבח דלפק חולצות לאחסון הצרכים שלך. שם מוצר : מיכלי אחסוןתכונות מיכל : חסין לחות, חסין חרקים, בריאות , הגנה על הסביבהצבע : כסף : כפי שמוצגקיבולת : 5.5 ליטר , 11 ליטר , 17 ליטר , 20 ליטר , 28 ליטר, 30 ליטר חומר : נירוסטהחבילה כוללת : מיכל על 1 מהירות : אנחנו מוכרים רק מיכלי אחסון, לא כולל תערוכות אחרות.*מומלץ יד לשטוף.* בשל שיטות מדידה שונות, זה נורמלי עבור את גודל נתונים כדי יש 1-2 שגיאת סנטימטר. אנא עיין במוצר בפועל.*בשל גורמים כגון אור, צג ומיקום זווית, המוצר עשוי לייצר סטייה כרומטית, אשר הוא בכפוף בפועל מוצר.אם אתה מקבל את מוצר עם שבור, בבקשה לקחת תמונות וליצור איתנו קשר לאחר לקבל את החבילה. אנו תגובה ולארגן את המשלוח השני או החזר בקרוב מאוד.

פרטים

מבחר לקוחות